مطابق با روشهای بهینه سازی دیگر شرکت های بزرگ و معتبر دنیا، شرکت نیرو ترانس در سال 1391 جهت بهبود روند کار، بر آن شد تا بخش هایی از فعالیت های خود را  به یکی از شرکت های مورد وثوق خود ( با توجه به حساسیت تکنولوژی آن ) واگذار نماید   که در این راستا خطوط تولید هسته پیچی و سیم پیچی مربوط به ترانس های MV ، HV، LV به شرکت سرو نیرو انتقال یافت.

فعالیت های شرکت سرو نیرو در این زمینه به عنوان سازنده قطعات نیمه ساخته ترانس های اندازه گیری جریان و ولتاژ به شرح ذیل می باشد:

  1. تولید هسته های سیم پیچی شده ترانس های جریان HV
  2. تولید اجزا و قطعات ترانس های ولتاژ HV شامل هسته های راکتور، هسته های U شکل، بوبین ها و هسته های دمپینگ
  3. تولید Hair pin های خمکاری شده ( اولیه ) ترانس های جریان HV
  4. ترانس های جریان بوشینگی ( BCT )
  5. هسته های ترانس های ولتاژ MV شامل هسته های چهار گوشی و ...
  6. هسته های اندازه گیری و حفاظتی ترانس های MV ( که در راستای تولید هسته های اندازه گیری این شرکت به فن آوری جدید دست یافته و به جای واردات این هسته ها از ترکیه و سایر کشورها، خود هسته های مورد نیاز را تولید می نماید.)
  7. تولید Coil ها ( اولیه های ) ترانس های MV

کلیه مراحل تولید محصول، با نظارت واحد کنترل و تضمین کیفیت و براساس شاخص های کنترل حین فرآیند، بررسی و پایش می گردد تا محصول براساس استاندارهای تعیین شده و با کیفیت مورد انتظار تولید گردد.

همچنین محصولات نهایی تولید شده، در آزمایشگاه های مجهز این شرکت مطابق با آخرین استانداردهای دنیا به صورت مجزا ( نه با استفاده از اندازه گیری آماری بلکه به صورت تک به تک ) مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرد. از جمله تست های انجام شده بر روی این محصولات عبارت است از تست های نسبت تبدیل، کلاس دقت و ...

اطلاعات تماس

آدرس: شیراز ، شهرک صنعتی بزرگ ، بعد از میدان دوم ، انتهای بلوار کار آفرین ، نبش خیابان 108

تلفن:  07137743232 ---  07137742242 --- 07137742838

فکس: 07137744595

ایمیل: info@sarvnirou.com